مرکز خرید عسل طبیعی کوهستان دکتر عموشاهی

فروشگاه اینترنتی خرید عسل طبیعی و اصل کوهستان تحت نظر دکتر عموشاهی

مرکز خرید عسل طبیعی کوهستان دکتر عموشاهی

فروشگاه اینترنتی خرید عسل طبیعی و اصل کوهستان تحت نظر دکتر عموشاهی

درمان قطعی زودانزالی و تقویت قوای جنسی


درمان قطعی زود انزالی و تقویت قوای جنسی


امام کاظم (ع) می فرماید خوردن عسل شفای هر دردی است.

کسی که آب پشتش (نطفه) متغیر شود (یعنی کم و غیرعادی شود) شیر و عسل برای او سودمند است.

عسل غذایی است مقوی ، نیرو بخش ، محرک قوه باه و در درمان انواع ناتوانی های جنسی تاثیر بسزایی دارد چه به تنهایی مصرف شود و یا همراه با سایر غذاهای داروی مورد استفاده قرار گیرد و از این نظر خواص آن بر همگان روشن است.


الف-در درمان انواع ناتوانی های جنسی (کندی و سستی نعوظ وغیرو) عسل و زنجبیل مؤثر واقع می شود . مصرف زنجبیل برای هر وعده 5 گرم (یک قاشق چای خوری) است.

ب-مقداری نخود را در آب خیس کرده و به صورت خام تناول نمایید و آب خیسانده آن را با عسل مخلوط نموده و بنوشید و چند روز متوالی ادامه بدهید جهت درمان ناتوانی جنسی مؤثر است.

ج-مصرف پودر ریشه بابونه با عسل زیاد محرک قوه باه است.

د-مغز گردو را کوبیده و با عسل مخلوط نموده و میل نمایید جهت تقویت قوای جنسی بسیار مؤثر است به علاوه برای تقویت اعصاب و فربه نمودن بدن هم بسیار نافع می باشد.

ه-خوردن آب هویج مخلوط با عسل مقوی باه وبرای تحریک کردن کبد و روده ها مؤثر است.

و-کسانی که مبتلا به ضعف قدرت تناسلی ، سرعت انزال و یا عدم نعوظ هستند اگر به مقدار 2 جو مومیایی را در 40 گرم عسل حل کرده و میل نمایند و سه روز ادامه دهند  به حد اعلا از این بابت تقویت خواهند شد.

** مومیایی ماده ای است که از میان سنگهای کوهستانی یا از درون چشمه های آب تراوش می شود. شکل آن سیاه براق، بدون ناخالصی و بدون بوی بد می باشد. بهترین نوع مومیایی ایران از کوه های کهگلویه و بویر احمد، استهبانات ، زاگرس بختیاری بدست می آید.

ز-افراد مسن که به ضعف قدرت باه مبتلا هستند روغن زیتون عتیق را با عسل از هر کدام 75 گرم مخلوط نموده سه روز بخورند یا یک قاشق چای خوری پودر تخم شلغم را با عسل روزی سه بار میل نمایند.


تذکر مهم:

با وجود اینکه کلیه توصیه های فوق صرفا بر اساس کتب علمی می باشد لیکن فقط و فقط باید تحت نظر پزشک معالج استفاده گردد.